Den här bloggen kommer att handla mest om reklam och marknadsföring men jag kommer även att lägga upp sköna produkter, boktips och filmklipp. Sånt som jag tycker är intressant och roligt helt enkelt.

Tuesday, February 27, 2007

Bud.tv

Budweiser har startat en hemsida, bud.tv med en massa videoinnehåll. Har hört att det ska vara bra förutom att det är jobbigt att registrera sig plus att det inte går att dela med sig av innehållet på sajten, något jag själv tycker är en viktig sak att kunna göra med denna typ av innehåll. Eftersom jag oftast sitter själv framför datorn är det inte lika roligt om jag inte kan skicka till kompisar så att vi kan prata om klippet senare. Det är så bra innehåll sprids och en sajt blir populär. Här är hur som helst deras trailer för vad som kommer visas. Den delar de med sig av.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home