Den här bloggen kommer att handla mest om reklam och marknadsföring men jag kommer även att lägga upp sköna produkter, boktips och filmklipp. Sånt som jag tycker är intressant och roligt helt enkelt.

Friday, November 17, 2006

Två planners pratar

Russell Davies som jag har skrivit om tidigare pratar med Jon Steel om hans nya bok The Perfect Pitch och om planning i allmänhet. Väldigt intressant och kul att höra dom här två prata. John Steel har även skrivit en bok som är lite av en planningbibel, om jag har förstått det rätt, som heter Truth, Lies and Advertising. Jag har läst den och tycker att den är väldigt bra och jag kommer med största säkerhet även läsa hans nya bok. Även fast Jon Steel själv säger att han aldrig hade läst hans egna böcker om han inte hade skrivit dom själv eftersom han inte gillar businessböcker. För att komma till Russell Davies blogg och ladda ner intervjun klicka här.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home